-


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker om att återvända till platser jag besökt tidigare. På så sätt lär jag känna dem djupare och får mer nyanser.

Mina favoriter är INDIEN och Paris. Där känner jag mig som hemma :-)

Svar: Okej, det är ju helt förståeligt. Jag har återvänt till vissa platser men jag älskar samtidigt att upptäcka nya! :)
photospiration.blogg.se

2012-06-27 @ 00:52:37
URL: http://lyckoland.blogg.se
Postat av: Amanda

New York och London har alltid känns lite "coolt" så där vill jag gärna befinna mig någon gång i livet. Men Paris, underbara Paris. Det verkar näst intill magiskt där. Har aldrig varit där, men jag har och kommer alltid ha Paris i mina drömmar.

Svar: Håller med. Var lite halvt påväg att åka till Paris nu i våras men blev inte riktigt så sen, men det vore riktigt fint att åka på en weekend till Paris. Likaså London som var på gång i höstas, men även där blev det ingenting, typiskt, får bli en annan gång! :)
photospiration.blogg.se

2012-06-28 @ 23:22:26
URL: http://happinessfoton.blogg.se
Postat av: Linnea

sv: ja, det var det!!

Gud va rolig blogg! :)
Jag skulle verkligen vilja besöka bali! Hawaii och New Zealand ligger heller inte långt ifrån!

Svar: Tack så himla mycket! :)
Det låter ju inte helt fel! Kommer ihåg hur jag som liten hade Hawaii som drömresemål, det var något som verkligen var lååååångt borta och väldigt exotiskt, haha, klart det är så nu också men nu har jag betydligt fler drömresemål :)
photospiration.blogg.se

2012-06-29 @ 18:23:02
URL: http://linnealin.blogg.se
Postat av: Double Up - Lina och Malin

Jag har i hela mitt liv drömt om att åka till Nya Zeeland! Jag vill åka som au pair dit ett år, men vi får se om det blir något av. Är ju bara 15, så måste vänta några år. ;)

2013-07-11 @ 12:09:05
URL: http://doubleup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
    2011
    Agadir, Marocko
    Alanya, Turkiet
    Kryssning: Tallinn, Estland & Sankt Petersburg, Ryssland
    Sahl Hasheesh/Hurghada, Egypten

    2010
    Alanya, Turkiet

    2009
    Golden Sands, Bulgarien

    2004
    Golden Sands, Bulgarien

    2002
    Gran Canaria
    Mallorca

    + Helsingfors, Finland flertalet gånger
    Danmark x2
    Tyskland
    Tallinn, Estland
RSS 2.0